U cilju dobijanja što preciznije slike o stanju na tržištu poštanskih usluga, Agencija za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost je u saradnji sa agencijom za ispitivanje javnog mnjenja “Damar plus”, spovela istraživanje o stepenu zadovoljstva korisnika poštanskim uslugama u Crnoj Gori. Istraživanje se odnosilo na individualne i poslovne korisnike poštanskih usluga. Istraživanjem je bilo obuhvaćeno 1000 ispitanika/građana i 201 preduzeće na teritoriji Crne Gore. Istraživanje je sprovedeno tokom decembra 2018, januara 2019. godine i novembra - decembra 2020. godine.

Rezultati istraživanja o stepenu zadovoljstva korisnika poštanskim uslugama u Crnoj Gori pokazuju da građani i preduzeća u velikom procentu koriste usluge poštanskih operatora i da je većina građana i poslovnih korisnika generalno zadovoljna pružanjem poštanskih usluga i cijenama ovih usluga.