Poštanska djelatnost
Zakonom o poštanskim uslugama ("Sl. list CG", broj 57/11, 55/16, 55/18).
Poštanska djelatnost
Zakonom o poštanskim uslugama ("Sl. list CG", broj 57/11, 55/16, 55/18).
Korisnik poštanskih usluga ima pravo na reklamaciju zbog:
Korisnik poštanskih usluga može da podnese reklamaciju poštanskom operatoru u roku od šest mjeseci od dana predaje poštanske pošiljke zbog neuručenja ili uručenja sa zakašnjenjem reistrovane poštanske pošiljke, kao i ako je ugovorena usluga neobavljena u cjelini ili djelimično.
Takođe, korisnik poštanskih usluga mora zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja registrovane poštanske pošiljke poštanskom operatoru podnijeti reklamaciju odmah pri uručenju, odnosno najkasnije narednog radnog dana.
Poštanski operator dužan je da se izjasni u roku od 10 dana od dana prijema reklamacije u uutrašnjem saobraćaju, odnosno u roku od 60 dana u međunarodnom saobraćaju.
Na odluku poštanskog operatora korisnik poštanskih usluga može podnijeti prigovor Agenciji. Takođe prigovor može podnijeti i u slučaju nedostavljanja odgovora po podnesenoj reklamaciji.
Prigovor Agenciji se podnosi u roku od 15 dana od dana prijema odluke o reklamacije, odnosno isteka roka za odgovor na reklamaciju.
Odluka Agencije po prigovoru korisnika poštanskih usluga je konačna.
Poštanski operator dužan je da korisniku poštanskih usluga isplati naknadu štete i to najmanje za:
U prva tri slučaja korisnik poštanskih usluga ima pravo na povraćaj plaćene cijene poštanske usluge.
Poštanski operator nije odgovaran za izgubljenu dobit.
U roku od 30 dana od dana prijema prigovora.